blabla

har alltid haft någonting emot miley cyrus men nu har jag då helt ändrat åsikt om henne, de låtar hon gjort nu på senare tid är så grymt bra och speciellt Wrecking Ball går på #repeat #repeat och #repeat så grymt bra, intressant eller hur?
 
nu var det ju inte riktigt detta jag tänkte skriva om men aja, imorgon blir det en mys dag i karlstad med min andra hälft emelie, gud va skööönt det ska bli med shopping och lite kvalitets tid med min friend! Det behövs verkligen, vad skulle jag göra utan henne egentligen?!
 
Började fundera förut när jag skrev det andra inlägget, varför började jag blogga igen egentligen? - visst, folk har bett mig att börja blogga igen men det är ju inte direkt därför jag börja blogga igen, eller? tror det till största del beror på det här med att det blir helt kaos i mitt huvud vääääldigt ofta och då blir allt bara helt fel för mig. gör saker jag annars inte skulle göra så nu är det verkligen dags att börja skriva av sig igen så det blir någon ordning :D
 
amen det här inlägget var ju så jävla värt, eller? men nånstans måste jag ju börja, kan ju inte direkt börja med att skriva om de saker som stör mig.. men lugn, det kommer ska ni se! jag ska allt kunna underhålla er som förr ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0